Gadżety reklamowe - zadbaj o relacje z klientami i kontrahentami!

Gadżety reklamowe – zadbaj o relacje z klientami i kontrahentami!

Gadżety reklamowe – zadbaj o relacje z klientami i kontrahentami!

Chcesz podziękować swoim klientom za to, że wybierają Twoją markę? Planujesz udział w targach branżowych? A może chciałbyś pokazać swoim kontrahentom, jak bardzo cenisz relacje łączące Wasze firmy? Wykorzystaj wspaniałe gadżety reklamowe! Dzięki szerokiej gamie różnorodnych produktów z pewnością znajdziesz idealne upominki dla partnerów handlowych i konsumentów. 

Gadżety reklamowe – zadbaj o relacje z klientami i kontrahentami!

Jest wiele sposobów na to, aby pokazać klientom, że cenisz ich lojalność oraz przywiązanie do Twojej marki. Najlepszym wyborem jest jednak dołączanie do zamówień niewielkich upominków. Podobnie sprawa wygląda w przypadku partnerów handlowych, z którymi utrzymujemy długie relacje. Gadżety reklamowe dołączane do prezentów świątecznych są świetną metodą na podkreślenie tego, jak ważne dla Twojego przedsiębiorstwa są łączące Was stosunki handlowe. 

Kluczem do sukcesu jest odpowiedni wybór konkretnych gadżetów reklamowych. Przede wszystkim powinny być one użyteczne, praktyczne, a także wyróżniać się estetycznym wyglądem. Co najlepiej sprawdzi się w przypadku gadżetów reklamowych dla klientów? Jakie rzeczy wybrać na prezenty dla kontrahentów? Podpowiadamy w poniższym artykule!

Jakie gadżety wybrać dla klientów?

Wiele zależy od tego, w jakim konkretnym celu zostaną wykorzystane gadżety reklamowe. Jeśli planujesz dodawać coś do zamówień, najlepiej sprawdzą się niewielkie przedmioty, które w paczce nie będą zajmować zbyt wiele miejsca. Świetnym rozwiązaniem będą breloki, długopisy czy otwieracze do butelek. W przypadku większej wartości zamówienia doskonale sprawdzą się pamięci pendrive czy bawełniane torby reklamowe, które można łatwo złożyć.

Duże znaczenie ma jednak branża, w której działamy. Jeśli prowadzimy drogerię internetową, to warto pomyśleć np. o kosmetyczkach czy balsamach do ust. Firma z branży sportowej może natomiast oferować klientom bidony sportowe lub piłki plażowe. Kiedy planujemy udział w targach lub akcję marketingową “na ulicy” możemy już wyposażyć się w nieco większe gadżety reklamowe. Termosy, kubki czy koszulki z logiem będą doskonałą opcją. 

A co dla partnerów handlowych?

Prezenty dla kontrahentów powinny być przemyślane. Zawsze odpowiednim rozwiązaniem są artykuły biurowe, z których będą mogli korzystać pracownicy współpracującej z nami firmy. Rewelacyjne będą również kubki z nadrukowanym logiem naszej marki oraz niewielkie gadżety elektroniczne. Partnerzy handlowi z pewnością ucieszą się również z toreb konferencyjnych, odzieży reklamowej, a także ręczników reklamowych. Możliwości jest naprawdę mnóstwo, a wybór należy uzależnić głównie od posiadanego budżetu oraz rodzaju prowadzonej działalności.